www.fonien.gr

για περισσότερη ενημέρωση διαβάστε εδώ...
www.fonien.gr - το νέο τοπικό ενημερωτικό portal

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

"Δεν δένουμε κανένα πελάτη μέσα στα ξενοδοχεία, ίσα ίσα."

Δεν θέλουν όλα τα ξενοδοχεία τον κόσμο κλεισμένο μέσα στις εγκαταστάσεις τους, πολλά από αυτά που είναι κοντά στην πόλη προσπαθούν για το αντίθετο. 
Μιλώντας πρόσφατα με διευθυντικό στέλεχος σε αλυσίδα ξενοδοχείων της περιοχής του Αγίου Νικολάου είπε πως

«Έχουμε και εμείς ένα ποσοστό πελατών all inclusive ενώ όλοι οι άλλοι δεν είναι, μπορεί να έχουμε εστιατόρια και αν θέλουμε εδώ να μένουν για φαγητό και ποτό όμως δεν τους το επιβάλουμε σε καμία περίπτωση. Πολλές φορές δε, θέλουμε να δοκιμάσουν και άλλες γεύσεις ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τις δικές μας υπηρεσίες.  

Όμως υπάρχουν περιπτώσεις και λόγω της θέσης μερικών μονάδων που είναι κουραστικό για τους επισκέπτες μας να περπατήσουν να βρουν μια στάση του ΚΤΕΛ που δεν έχουν όλες σκέπαστρο στους δρόμους μας και να περιμένει το λεωφορείο για να εξυπηρετηθεί. 

Είναι δε πολλές οι περιπτώσεις που μπορούμε μόνοι μας να φτιάξουμε τις στάσεις για τα λεωφορεία όμως μερικές είναι ορισμένες σε ιδιοκτησίες που δεν το δέχονται να παραχωρήσουν τον χώρο για να τοποθετηθούν» σχολίασε. Σε άλλες δε περιπτώσεις ξενοδοχεία κοντά την πόλη έχουν προμηθευτεί ποδήλατα και κράνη τα οποία και τα διαθέτουν στους πελάτες ώστε να επισκεφθούν την πόλη και την αγορά της. 

Ήδη έχουν γίνει επαφές με το ΚΤΕΛ ώστε να προγραμματίσει δρομολόγια μέσα από μερικά ξενοδοχεία και ο κόσμος να μπορεί καλλίτερα να εξυπηρετηθεί. Υπάρχουν και τα ταξί που μπορούν να εξυπηρετήσουν φυσικά όμως είναι πολλοί οι πελάτες που προτιμούν τα μέσα δημόσιας μεταφοράς διότι αυτά εμπιστεύονται κι στην περιοχή που ζουν μόνιμα, και σαφώς δεν μπορούμε να τους στερούμε και αυτή την επιλογή, σχολίασε ακόμα. 

Είναι καταφανές ότι μια τοπική αγορά μπορεί να βγεί κερδισμένη αν όλες αυτές οι λεπτομέρειες γίνουν θέματα συζήτησης και εύρεσης λύσεων από όλους σε κοινές συναντήσεις και σε συμφωνίες κυρίων που από όλες τις μεριές θα τηρηθούν στο έπακρο, ώστε κανείς να μην χάσει από τον κύκλο των εσόδων του και κυρίως οι επισκέπτες μας να μείνουν ικανοποιημένοι και να εξυπηρετηθούν σωστά έχοντας κάνει οι ίδιοι τις τελικές επιλογές τους.


ΘΑΝΟΣ ΚΟΡΟΜΠΥΛΙΑΣ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου