Ερωτήσεις για διάφορα θέματα του Δήμου Αγίου Νικολάου έχει καταθέσει ο συνδιασμός της Δημοτικής Συνεργασίας περιμένοντας τις ανάλογες απαντήσεις
Θέμα: «Τακτοποίηση κτιρίων πρώην Πλαζ Ε.Ο.Τ.» Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Πρόσφατα διενεργήθηκε – μέσω ΔΑΕΔΑΝ – διαγωνισμός για την αξιοποίηση της πρώην Πλάζ του Ε.Ο.Τ. Για τον διαγωνισμό αυτό είχαμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα στο τότε Δημοτικό Συμβούλιο. Μετά την πάροδο αρκετών μηνών γνωρίζοντας ότι η προθεσμία υπαγωγής στις ευεργετικές διατάξεις του Ν. 4014 εκπνέει στις 31 Ιανουαρίου 2013 και αφού βεβαιωθήκαμε ότι κανένα από τα κτίσματα που υπάρχουν στο εν λόγω ακίνητο δεν έχει οικοδομική άδεια , παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Υπάρχει σκέψη από την πλευρά του Δήμου Αγίου Νικολάου για την υπαγωγή των κτισμάτων αυτών στις ευεργετικές διατάξεις του Ν. 4014 και αν ΝΑΙ μπορείτε να μας περιγράψετε τις χρήσεις των κτιρίων ;
2. Γνωρίζοντας τις περιοριστικές διατάξεις του Νόμου εκτιμάτε ότι όλα τα κτίρια και κατασκευές θα μπορούσαν να ενταχθούν στις διατάξεις του Νόμου ;
3. Παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε το ακριβές ύψος των προστίμων που θα κληθεί να πληρώσει ο Δήμος Αγίου Νικολάου για την τακτοποίηση αυτή και αν σχετικό κονδύλι έχει προβλεφθεί στον προϋπολογισμό έτους 2013 που πρόσφατα ψηφίσαμε.
4. Για ποιο λόγο στην προκήρυξη που κάνατε για την ανάδειξη εκμισθωτή, δεν αναφέρονταν σαφώς το καθεστώς νομιμότητας ή μη των κτιρίων καθώς και ποιος είναι υπόχρεος για την τακτοποίηση των κτιρίων αυτών , δηλαδή για την καταβολή του τιμήματος που είναι και η ουσία της υπόθεσης.
5. Για ποιο λόγο μπορούμε και επιδιώκουμε ως Δήμος να αυξάνουμε το επενδυτικό ρίσκο συμπολιτών μας σε εποχές εξαιρετικά δύσκολες, προτρέχοντας να τρέξουμε έναν διαγωνισμό με τεράστιο ρίσκο και για τον Δήμο μας παράλληλα;
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Θέμα: «ΣΧΟΟΑΠ – Αστικό πράσινο στην περιοχή Ελούντας (εντός οικισμού)»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίου Νικολάου τέθηκε το θέμα της αναθεώρησης του ΣΧΟΟΑΠ Αγίου Νικολάου αναγνωρίζοντας το βασικό πρόβλημα που έχει προκύψει στην περιοχή της Ελούντας με τον χαρακτηρισμό τμήματος του οικισμού ως αστικό πράσινο , με συνέπεια την ταλαιπωρία πολλών συμπολιτών μας από ένα προφανές λάθος – όπως ακριβώς ειπώθηκε κατά την διάρκεια της ενημέρωσης μας. Να επισημάνουμε δε ότι δεχθήκαμε θετικά την πρόταση αυτή και με την ευκαιρία αυτή θεωρήσαμε όλοι σκόπιμο να συμβάλλουμε στην διόρθωση και άλλων λαθών που υπάρχουν στο ΣΧΟΟΑΠ Αγίου Νικολάου. Από την πλευρά μας , επειδή ποτέ δεν στεκόμαστε στην απλή και μόνο ενημέρωση που λαμβάνουμε κατά την διάρκεια των Δημοτικών Συμβουλίων , αλλά εξακολουθούμε να εργαζόμαστε και μετά το πέρας αυτών , διερευνήσαμε το θέμα του αστικού πρασίνου της Ελούντας και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αδίκως ταλαιπωρούνται συμπολίτες μας αφού οι Δημοτικές Υπηρεσίες και δή η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου ερμηνεύει – για άλλη μια φορά – λανθασμένα τα γεγονότα , με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των συμπολιτών μας. Μετά τα παραπάνω ερωτούμε και παρακαλούμε για τις γραπτές απαντήσεις επί των παρακάτω ερωτημάτων στα αυστηρά χρονικά πλαίσια που θέτει ο Νόμος:
1. Το θέμα του αστικού πρασίνου στό ΣΧΟΟΑΠ αποτελεί δέσμευση ή απλά ευχή ως προς την μελλοντική διερεύνηση αυτού ;
2. Υπάρχει περίπτωση να γίνει τροποποίηση του αστικού πρασίνου στο ΣΧΟΟΑΠ αν αυτό δεν έχει εξετασθεί αναλυτικά από Πολεοδομική Μελέτη ;
3. Είναι δυνατόν στην κλίμακα με βάση την οποία υποβάλλονται οι χάρτες του ΣΧΟΟΑΠ να γίνει αναγνώριση ιδιοκτησιών και κατά συνέπεια να υπάρξουν δεσμεύσεις όμοιες με τις προκύπτουσες – κατά την άποψη της Υπηρεσίας – στην περιοχή της Ελούντας ;
4. Αληθεύει ότι από την διεύθυνση ΠΕΧΩ εδώ και αρκετούς μήνες υπάρχει απάντηση για το εν λόγω ζήτημα , όπου στο σώμα του εγγράφου - μεταξύ άλλων - υπάρχει και το παρακάτω κείμενο: «Παράλληλα σας επισημαίνουμε ότι τα όρια των περιοχών που συμπεριλαμβάνονται εντός εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου ως περιοχές προς πολεοδόμηση , επιδέχονται εναρμονίσεις επειδή η κλίμακα του σχεδίου δεν επιτρέπει την αναγνώριση των ιδιοκτησιών.
Η ακριβής θέση των επιμέρους ζωνών των προς πολεοδόμηση εκτάσεων καθώς και η εξειδίκευση των καθορισμένων από το ΓΠΣ χρήσεων γης είναι αντικείμενο λεπτομερέστατης έρευνας και κατωτέρου επιπέδου μελέτης (πολεοδομική μελέτη)»;
Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει για εσάς το κείμενο αυτό σες χέση με το πρόβλημα του αστικού πρασίνου στην Ελούντα ;
Θέμα: «Ρύπανση από συνδέσμους οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Παρακολουθούμε τα τελευταία δύο χρόνια μια απίστευτη ρύπανση σε τοίχους αλλά και σε σήματα Τροχαίας από οπαδούς συγκεκριμένων ποδοσφαιρικών ομάδων , οι οποίες αντιπροσωπεύονται με συνδέσμους οπαδών στον Άγιο Νικόλαο. Έκπληκτοι επίσης παρακολουθούμε την απάθεια με την οποία ουσιαστικά αποδεχόσαστε την ύπαρξη των φαινομένων αυτών. Ειλικρινά περιμέναμε την έντονη αντίδραση σας δεδομένου ότι ο Άγιος Νικόλαος είναι πόλη τουριστική και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να μεταβληθεί σε χώρο έκνομης και προσβλητικής δράσης ατόμων που πάνω από όλα δεν σέβονται τον τόπο τους και την ιστορία του. Ιδιαίτερα στην περιοχή της Ελούντας αλλά και του Αγίου Νικολάου παρατηρείται το φαινόμενο του να γεμίζουν τοίχους με συνθήματα αλλά και τις πινακίδες σήμανσης με αυτοκόλλητα οπαδικά σήματα , κάνοντας την ανάγνωση τους αδύνατη και την εικόνα αηδιαστική για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα εάν προτίθεσθε να καταφύγετε σε νομικές ενέργειες (μηνύσεις) έναντι των επικεφαλείς των συνδέσμων αυτών. Σας ενημερώνουμε εκ των προτέρων ότι σε περίπτωση που αποφασισθεί παρόμοια ενέργεια από την πλευρά σας , θα είμαστε ένθερμοι συμπαραστάτες σας στην προσπάθεια σας αυτή.
Θέμα: «Μελέτη δρόμου Νεάπολη – Αγιος Νικόλαος»
Άγιος Νικόλαος ,
15.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Στις 07 Ιανουαρίου 2012 εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι του έργου «Αναβάθμιση του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος». Διαπιστώνεται ότι κατά την έγκριση αυτή δεν ελείφθησαν υπ όψιν οι θέσεις των οκτώ συμπολιτών μας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή ανάμεσα στον Κόμβο Κριτσάς και στο 3ο χλμ της εθνικής οδού Αγίου Νικολάου – Νεάπολης , ενώ δεν ελήφθη επίσης υπ όψιν η σύνδεση των Λακωνίων με την εθνική οδό , με αποτέλεσμα αφ ενός το ουσιαστικό κλείσιμο των επιχειρήσεων αυτών και την μη ικανοποίηση του παγίου αιτήματος για ασφαλή κυκλοφοριακή σύνδεση των Λακωνίων και των ΤΕΙ με την εθνική οδό - σε περίπτωση εφαρμογής της υφιστάμενης προμελέτης. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι κατά το πρόσφατο παρελθόν ο Δήμος Αγίου Νικολάου είχε ταχθεί στο πλευρό των συμπολιτών αυτών και μάλιστα υπήρχε και σχετικό δημοσίευμα στην τοπική εφημερίδα «ΑΝΑΤΟΛΗ» στις 26.01.2011 με τίτλο "Πρέπει να αναζητηθούν άλλες λύσεις για τους κόμβους» , όπου χαρακτηριστικά αναφέρονταν ότι διαφάνηκε ότι θα μπορούσαν να βρεθούν λύσεις κυρίως για τις εγκαταστάσεις των πρατηρίων που επι χρόνια δραστηριοποιούνται στην περιοχή , ως αποτέλεσμα σύσκεψης που είχε πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Αγίου Νικολάου. Την εποχή εκείνη είχε κατατεθεί και ερώτημα από τον βουλευτή Λασιθίου κ. Πλακιωτάκη προς τον Υπουργό Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα με θέμα την μελέτη βελτίωσης του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Αγιος Νικόλαος, όπου ακριβώς επεσήμανε όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται στις υφιστάμενες επιχειρήσεις. Επειδή τώρα από την πλευρά μας μελετήσαμε τις προτάσεις που αποτελούν σώμα της εγκεκριμένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων , διαπιστώσαμε τα παρακάτω:
1. Εις ότι αφορά τον κόμβο έμπροσθεν της ιδιοκτησίας ΑΛΦΑΛΟΥΜΙΝ ΑΕ , δίδεται μια κάποια λύση με την μετατόπιση του κόμβου πλην όμως δεν δίνει ουσιαστική λύση σε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην περιοχή εδώ και αρκετά χρόνια και η παράμετρος της ύπαρξης της δεν είχε ληφθεί καν υπ όψιν στην προμελέτη.
2. Δημιουργεί service road για την εξυπηρέτηση των πρατηρίων από την πλευρά του υπάρχοντος ξηροπόταμου , με πολύ υψηλό κόστος κατασκευής δεδομένου ότι υπάρχουν σημαντικά τεχνικά έργα , χωρίς η οδός αυτή να έχει αποτυπωθεί σε όλο της το μήκος στην υφιστάμενη προμελέτη. Ουσιαστικά λοιπόν δημιουργούν ένα τεράστιο σύστημα παράπλευρων δρόμων με εξαιρετικά μεγάλο μήκος που στην ουσία θα εξυπηρετούν ελάχιστες επιχειρήσεις. Υπενθυμίζουμε ότι στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει έντονο ανάγλυφο , συνεπώς απαιτούνται αρκετά μεγάλα ορύγματα και επιχώματα ενώ παράλληλα απαιτούνται και τεχνικά έργα υψηλότατου κοστολογίου όπως γεφύρωση του ποταμού κλπ. Εννοείται ότι πρόκειται για έργο με υψηλότατη περιβαλλοντική επιβάρυνση.
3. Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να χαρακτηρίζουμε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και στην συνέχεια να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε μελέτη και να τον κάνουμε πραγματικά ταχεία κυκλοφορίας χωρίς μάλιστα να λαμβάνουμε υπ όψιν την ύπαρξη επιχειρήσεων οι οποίες λειτουργούν αδιάκοπα επι δεκαετίες. Είναι πάγια τακτική οι δρόμοι να χαρακτηρίζονται με βάση την δυνατότητα κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης κατά την λειτουργία τους , όμως όταν τα συμφέροντα προηγούνται τα αποτελέσματα είναι ορατά και όπως γνωρίζουμε ενός κακού μύρια έπονται.
4. Σε παρόμοιες περιπτώσεις στην περιοχή Ηρακλείου , όπου το πρόβλημα είχε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά για δύο λειτουργούσες μονάδες πρατηρίων υγρών καυσίμων , δόθηκε λύση με άμεση κυκλοφοριακή σύνδεση από την εθνική οδό ταχείας κυκλοφορίας η οποία πρόσφατα κατασκευάστηκε.
5. Σύμφωνα με την απόφαση με αρ. πρωτ. ΔΜΕΟ/ε/0/670/19.06.2001 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης έχει χαρακτηρισθεί οδός ταχείας κυκλοφορίας με συνέπεια να μην εξετάζονται αλλά και να μην εγκρίνονται νέες κυκλοφοριακές συνδέσεις απ ευθείας με τον άξονα παρά μόνο μέσω εγκεκριμένων παραπλεύρων οδών σύμφωνα με το άρθρο 21 και 8 του ΒΔ/τος 465/1970 (ΦΕΚ 150Α) όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 118/2006 (ΦΕΚ 119 Α/19.06.2006). Τα υφιστάμενα σήμερα πρατήρια και λοιπές εγκαταστάσεις έχουν λάβει προσωρινή άδεια κυκλοφοριακής σύνδεσης και έχουν υποχρεωθεί να προσαρμοσθούν στις νέες συνθήκες κυκλοφορίας της οδού.
Διαπιστώνεται ότι υπήρχε και υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας των εγκαταστάσεων αυτών και μετά την ολοκλήρωση του έργου και η εξυπηρέτηση τους να γίνει άμεσα από την αρτηρία σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 143/ΦΕΚ69Α/07.03.89 ,άρθρο 11 , παράγραφος 4 αν εξαιρεθούν από την περιβαλλοντική αδειοδότηση και δεν κατασκευασθούν τα τμήματα του παράπλευρου δικτύου που εξυπηρετούν αυτές τις εγκαταστάσεις. Δυστυχώς στην εν λόγω περίπτωση δεν υπήρξε καμία μέριμνα από την πλευρά του Δήμου με αποτέλεσμα στην περίπτωση του κόμβου των Λακωνίων να αναδεικνύεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες η ύπαρξη ρέματος και να προβάλλεται ως εμπόδιο ενώ στην περίπτωση των Service Road να αποκρύπτεται η αλήθεια της ύπαρξης ξηροπόταμου (ρέματος) και να προγραμματίζονται απρόσκοπτα έργα τα οποία δεν πρόκειται να υλοποιηθούν. Επειδή από την αναφορά των παραπάνω κρίνουμε ότι το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό και γίνεται ακόμα σοβαρότερο σε μια εποχή όπου η ανεργία έχει ανέβει σε αρκετά υψηλά επίπεδα και εμείς από την πλευρά μας δεν πρέπει να επιτρέψουμε να κλείνουν επιχειρήσεις και μάλιστα ανθούσες , με αυτόν τον άκομψο και τεχνικά απαράδεκτο τρόπο , όταν υπάρχει ήδη δεδικασμένο για την αντιμετώπιση του προβλήματος και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες. Επειδή για το θέμα αυτό υπάρχουν ξεκάθαρες τοποθετήσεις από το ΤΕΕ/ΤΑΚ , το οποίο με επιστολές του στις 17 Μαρτίου 2011 αλλά και στις 02 Μαΐου 2011 παίρνει ξεκάθαρη θέση και μιλάει για την ανάγκη κοινωνικής αποδοχής της εν λόγω μελέτης , ενώ παράλληλα υποδεικνύει και τα προβλήματα στην υλοποίηση του εν λόγω έργου. Επειδή πιστεύουμε ότι στον Δήμο Αγίου Νικολάου δεν πρέπει να αποδεχόμαστε την μοίρα που άλλοι μας επιφυλάσσουν και πρέπει να καθορίσουμε εμείς οι ίδιοι το αύριο του τόπου μας , οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας ως ισότιμα μέλη της Κρητικής Κοινωνίας και να επιβάλλουμε την ισοτιμία σε όλα τα ζητήματα. Επειδή πραγματικά πιστεύουμε ότι ήρθε η στιγμή ομόφωνα και με μια γροθιά το Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου να επιβάλει τις απόψεις του ιδιαίτερα όταν οι απόψεις αυτές ταυτίζονται με δίκαια αιτήματα συμπολιτών μας αλλά και με πάγιες διεκδικήσεις του Δήμου , παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε τις ενέργειες που προτίθεσθε να κάνετε προκειμένου να δρομολογηθεί η οριστική λύση του σοβαρού αυτού προβλήματος. Σας διαβεβαιώνουμε ότι στις ενέργειες σας αυτές μπορούμε να είμαστε αρωγοί και από κοινού να συντονίσουμε την δράση μας για την άμεση αντιμετώπιση του θέματος δεδομένου ότι ήδη δόθηκε εντολή στον μελετητή να προχωρήσει την οριστική μελέτη εντός των επόμενων μηνών με έγγραφο της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ με αρ, πρωτ. 2977/07.11.2012. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πλέον ότι τα περιθώρια στενεύουν απελπιστικά αν θέλουμε να μην βρεθούμε αντιμέτωποι ενός τεράστιου προβλήματος.
Θέμα: «Ανακατασκευή αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση της αίθουσας στην οποία συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο κρίνεται από απογοητευτική έως απαράδεκτη. Πιστεύουμε ότι ο χώρος αυτός δεν αξίζει στο ανώτατο όργανο Διοίκησης του Δήμου μας , ενώ παράλληλα και η εικόνα για τον επισκέπτη είναι αντιστρόφως ανάλογη με την Πρωτεύουσα του Νομού. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε τα παρακάτω: 1. Να συνταχθεί άμεσα μελέτη ή να επισκεφθούν τον χώρο ντόπιοι εργολάβοι μονώσεων για την χορήγηση προσφορών με σκοπό την θερμομόνωση και υγρομόνωση της οροφής του Rex.
2. Να συλλεγούν προσφορές για την αγορά ενός lap top και ενός προτζέκτορα προβολής.
3. Να συλλεγούν προσφορές από ντόπιους εργολάβους ελαιοχρωματισμών και να βαφεί η αίθουσα μετά το πέρας των εργασιών μονώσεων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οικονομική αδυναμία από την πλευρά του Δήμου Αγίου Νικολάου για την εκτέλεση του έργου αυτού , εμείς – ως ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – δεσμευόμαστε για την εξεύρεση χορηγιών προκειμένου να υλοποιήσουμε το εν λόγω έργο άμεσα.
Θέμα: «Υπηρεσία Δόμησης – Αγίου Νικολάου» Άγιος Νικόλαος ,
16.01.2013
Κύριε Δήμαρχε
Τους τελευταίους μήνες λαμβάνουμε διαρκώς αυξανόμενα παράπονα από τον κλάδο των Μηχανικών για την λειτουργία της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αγίου Νικολάου. Πρόσφατα μάλιστα είχε γίνει σύσκεψη στην Νομαρχιακή Επιτροπή Λασιθίου του ΤΕΕ/ΤΑΚ , όπου και συζητήθηκαν τα προβλήματα που αφορούσαν συμπεριφορές ατόμων , αντιμετώπιση στον τρόπο ερμηνείας και εφαρμογής πολεοδομικών διατάξεων αλλά και στην εν γένει καθυστέρηση προσφερόμενων υπηρεσιών. Αντιλαμβανόμενοι ότι ευρισκόμαστε σε περίοδο έντονης κρίσης , όπου η οικοδομική δραστηριότητα έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει , αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν να ανακύπτουν τέτοιου είδους ζητήματα σε ένα Δήμο με έντονα αναπτυξιακές προοπτικές , η Υπηρεσία Δόμησης του οποίου θα έχει σύντομα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει. Αν και θεωρούμε ότι η τοποθέτηση του Αντιδημάρχου κ. Σγουρού Μιχαήλ - με δεδομένο ότι εξαιρούμε τους Μηχανικούς που ανήκουν στην ομάδα της πλειοψηφίας - ήταν η καταλληλότερη επιλογή κυρίως λόγω της ακεραιότητας του χαρακτήρα του , αλλά και της προσωπικότητας που διαθέτει , εν τούτοις δημιούργησε χώρο ώστε να αναπτυχθούν φαινόμενα αυτού του είδους, λόγω μη θεωρητικής γνώσης του αντικειμένου ενασχόλησης.
Θέματα τα οποία άπτονται ερμηνείας , το να ερμηνεύονται μόνιμα ενάντια στην κοινή λογική και να αποστέλλονται διαρκώς ερωτήματα στο Υπουργείο με πρόφαση την νομιμότητα , δεν βοηθούν όχι μόνο την λειτουργία των Μηχανικών , οι οποίοι λειτουργούν ως μοχλοί ανάπτυξης του Δήμου μας , αλλά και την αναπτυξιακή λογική του Δήμου , την οποία διαρκώς επικαλούμεθα όλοι μας. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την εκχώρηση αρμοδιοτήτων που άπτονται ης Υπηρεσίας Δόμησης σε Μηχανικό από τον συνδυασμό σας δεδομένου ότι σε θέματα τεχνικά θεωρούμε ότι είναι καταλληλότεροι να κατανοήσουν το πρόβλημα και με την εμπειρία τους σε άμεση συνεννόηση με τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Δόμησης αλλά και με την Προϊστάμενη Αρχή να αντιμετωπίσουν και να δώσουν λύσεις μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας όπως ακριβώς γίνεται και σε άλλους Δήμους της Χώρας αλλά και της Περιφέρειας μας.
Από την πλευρά σας πιστεύουμε ότι οι Μηχανικοί είναι σε θέση να προστατεύσουν τα του οίκου τους ενώ παράλληλα θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον οποιονδήποτε αναλάβει την ευθύνη της θέσης αυτής , προκειμένου η Υπηρεσία Δόμησης να αποτελέσει το εφαλτήριο της ανάπτυξης στην περιοχή μας. Θεωρούμε ότι σε περιόδους έντονης κρίσης μας δίδεται μια μοναδική ευκαιρία να οργανώσουμε τις Υπηρεσίες όλου του Δήμου ώστε να είναι φιλικές και συνεργάσιμες προς τον πολίτη και γενικά με όλους όσους τυγχάνει να συνεργασθούν μαζί τους.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Θέμα: «Τακτοποίηση κτιρίων πρώην Πλαζ Ε.Ο.Τ.» Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Πρόσφατα διενεργήθηκε – μέσω ΔΑΕΔΑΝ – διαγωνισμός για την αξιοποίηση της πρώην Πλάζ του Ε.Ο.Τ. Για τον διαγωνισμό αυτό είχαμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα στο τότε Δημοτικό Συμβούλιο. Μετά την πάροδο αρκετών μηνών γνωρίζοντας ότι η προθεσμία υπαγωγής στις ευεργετικές διατάξεις του Ν. 4014 εκπνέει στις 31 Ιανουαρίου 2013 και αφού βεβαιωθήκαμε ότι κανένα από τα κτίσματα που υπάρχουν στο εν λόγω ακίνητο δεν έχει οικοδομική άδεια , παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Υπάρχει σκέψη από την πλευρά του Δήμου Αγίου Νικολάου για την υπαγωγή των κτισμάτων αυτών στις ευεργετικές διατάξεις του Ν. 4014 και αν ΝΑΙ μπορείτε να μας περιγράψετε τις χρήσεις των κτιρίων ;
2. Γνωρίζοντας τις περιοριστικές διατάξεις του Νόμου εκτιμάτε ότι όλα τα κτίρια και κατασκευές θα μπορούσαν να ενταχθούν στις διατάξεις του Νόμου ;
3. Παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε το ακριβές ύψος των προστίμων που θα κληθεί να πληρώσει ο Δήμος Αγίου Νικολάου για την τακτοποίηση αυτή και αν σχετικό κονδύλι έχει προβλεφθεί στον προϋπολογισμό έτους 2013 που πρόσφατα ψηφίσαμε.
4. Για ποιο λόγο στην προκήρυξη που κάνατε για την ανάδειξη εκμισθωτή, δεν αναφέρονταν σαφώς το καθεστώς νομιμότητας ή μη των κτιρίων καθώς και ποιος είναι υπόχρεος για την τακτοποίηση των κτιρίων αυτών , δηλαδή για την καταβολή του τιμήματος που είναι και η ουσία της υπόθεσης.
5. Για ποιο λόγο μπορούμε και επιδιώκουμε ως Δήμος να αυξάνουμε το επενδυτικό ρίσκο συμπολιτών μας σε εποχές εξαιρετικά δύσκολες, προτρέχοντας να τρέξουμε έναν διαγωνισμό με τεράστιο ρίσκο και για τον Δήμο μας παράλληλα;
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Θέμα: «ΣΧΟΟΑΠ – Αστικό πράσινο στην περιοχή Ελούντας (εντός οικισμού)»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίου Νικολάου τέθηκε το θέμα της αναθεώρησης του ΣΧΟΟΑΠ Αγίου Νικολάου αναγνωρίζοντας το βασικό πρόβλημα που έχει προκύψει στην περιοχή της Ελούντας με τον χαρακτηρισμό τμήματος του οικισμού ως αστικό πράσινο , με συνέπεια την ταλαιπωρία πολλών συμπολιτών μας από ένα προφανές λάθος – όπως ακριβώς ειπώθηκε κατά την διάρκεια της ενημέρωσης μας. Να επισημάνουμε δε ότι δεχθήκαμε θετικά την πρόταση αυτή και με την ευκαιρία αυτή θεωρήσαμε όλοι σκόπιμο να συμβάλλουμε στην διόρθωση και άλλων λαθών που υπάρχουν στο ΣΧΟΟΑΠ Αγίου Νικολάου. Από την πλευρά μας , επειδή ποτέ δεν στεκόμαστε στην απλή και μόνο ενημέρωση που λαμβάνουμε κατά την διάρκεια των Δημοτικών Συμβουλίων , αλλά εξακολουθούμε να εργαζόμαστε και μετά το πέρας αυτών , διερευνήσαμε το θέμα του αστικού πρασίνου της Ελούντας και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αδίκως ταλαιπωρούνται συμπολίτες μας αφού οι Δημοτικές Υπηρεσίες και δή η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου ερμηνεύει – για άλλη μια φορά – λανθασμένα τα γεγονότα , με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των συμπολιτών μας. Μετά τα παραπάνω ερωτούμε και παρακαλούμε για τις γραπτές απαντήσεις επί των παρακάτω ερωτημάτων στα αυστηρά χρονικά πλαίσια που θέτει ο Νόμος:
1. Το θέμα του αστικού πρασίνου στό ΣΧΟΟΑΠ αποτελεί δέσμευση ή απλά ευχή ως προς την μελλοντική διερεύνηση αυτού ;
2. Υπάρχει περίπτωση να γίνει τροποποίηση του αστικού πρασίνου στο ΣΧΟΟΑΠ αν αυτό δεν έχει εξετασθεί αναλυτικά από Πολεοδομική Μελέτη ;
3. Είναι δυνατόν στην κλίμακα με βάση την οποία υποβάλλονται οι χάρτες του ΣΧΟΟΑΠ να γίνει αναγνώριση ιδιοκτησιών και κατά συνέπεια να υπάρξουν δεσμεύσεις όμοιες με τις προκύπτουσες – κατά την άποψη της Υπηρεσίας – στην περιοχή της Ελούντας ;
4. Αληθεύει ότι από την διεύθυνση ΠΕΧΩ εδώ και αρκετούς μήνες υπάρχει απάντηση για το εν λόγω ζήτημα , όπου στο σώμα του εγγράφου - μεταξύ άλλων - υπάρχει και το παρακάτω κείμενο: «Παράλληλα σας επισημαίνουμε ότι τα όρια των περιοχών που συμπεριλαμβάνονται εντός εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου ως περιοχές προς πολεοδόμηση , επιδέχονται εναρμονίσεις επειδή η κλίμακα του σχεδίου δεν επιτρέπει την αναγνώριση των ιδιοκτησιών.
Η ακριβής θέση των επιμέρους ζωνών των προς πολεοδόμηση εκτάσεων καθώς και η εξειδίκευση των καθορισμένων από το ΓΠΣ χρήσεων γης είναι αντικείμενο λεπτομερέστατης έρευνας και κατωτέρου επιπέδου μελέτης (πολεοδομική μελέτη)»;
Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει για εσάς το κείμενο αυτό σες χέση με το πρόβλημα του αστικού πρασίνου στην Ελούντα ;
Θέμα: «Ρύπανση από συνδέσμους οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Παρακολουθούμε τα τελευταία δύο χρόνια μια απίστευτη ρύπανση σε τοίχους αλλά και σε σήματα Τροχαίας από οπαδούς συγκεκριμένων ποδοσφαιρικών ομάδων , οι οποίες αντιπροσωπεύονται με συνδέσμους οπαδών στον Άγιο Νικόλαο. Έκπληκτοι επίσης παρακολουθούμε την απάθεια με την οποία ουσιαστικά αποδεχόσαστε την ύπαρξη των φαινομένων αυτών. Ειλικρινά περιμέναμε την έντονη αντίδραση σας δεδομένου ότι ο Άγιος Νικόλαος είναι πόλη τουριστική και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να μεταβληθεί σε χώρο έκνομης και προσβλητικής δράσης ατόμων που πάνω από όλα δεν σέβονται τον τόπο τους και την ιστορία του. Ιδιαίτερα στην περιοχή της Ελούντας αλλά και του Αγίου Νικολάου παρατηρείται το φαινόμενο του να γεμίζουν τοίχους με συνθήματα αλλά και τις πινακίδες σήμανσης με αυτοκόλλητα οπαδικά σήματα , κάνοντας την ανάγνωση τους αδύνατη και την εικόνα αηδιαστική για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα εάν προτίθεσθε να καταφύγετε σε νομικές ενέργειες (μηνύσεις) έναντι των επικεφαλείς των συνδέσμων αυτών. Σας ενημερώνουμε εκ των προτέρων ότι σε περίπτωση που αποφασισθεί παρόμοια ενέργεια από την πλευρά σας , θα είμαστε ένθερμοι συμπαραστάτες σας στην προσπάθεια σας αυτή.
Θέμα: «Μελέτη δρόμου Νεάπολη – Αγιος Νικόλαος»
Άγιος Νικόλαος ,
15.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Στις 07 Ιανουαρίου 2012 εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι του έργου «Αναβάθμιση του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος». Διαπιστώνεται ότι κατά την έγκριση αυτή δεν ελείφθησαν υπ όψιν οι θέσεις των οκτώ συμπολιτών μας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή ανάμεσα στον Κόμβο Κριτσάς και στο 3ο χλμ της εθνικής οδού Αγίου Νικολάου – Νεάπολης , ενώ δεν ελήφθη επίσης υπ όψιν η σύνδεση των Λακωνίων με την εθνική οδό , με αποτέλεσμα αφ ενός το ουσιαστικό κλείσιμο των επιχειρήσεων αυτών και την μη ικανοποίηση του παγίου αιτήματος για ασφαλή κυκλοφοριακή σύνδεση των Λακωνίων και των ΤΕΙ με την εθνική οδό - σε περίπτωση εφαρμογής της υφιστάμενης προμελέτης. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι κατά το πρόσφατο παρελθόν ο Δήμος Αγίου Νικολάου είχε ταχθεί στο πλευρό των συμπολιτών αυτών και μάλιστα υπήρχε και σχετικό δημοσίευμα στην τοπική εφημερίδα «ΑΝΑΤΟΛΗ» στις 26.01.2011 με τίτλο "Πρέπει να αναζητηθούν άλλες λύσεις για τους κόμβους» , όπου χαρακτηριστικά αναφέρονταν ότι διαφάνηκε ότι θα μπορούσαν να βρεθούν λύσεις κυρίως για τις εγκαταστάσεις των πρατηρίων που επι χρόνια δραστηριοποιούνται στην περιοχή , ως αποτέλεσμα σύσκεψης που είχε πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Αγίου Νικολάου. Την εποχή εκείνη είχε κατατεθεί και ερώτημα από τον βουλευτή Λασιθίου κ. Πλακιωτάκη προς τον Υπουργό Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα με θέμα την μελέτη βελτίωσης του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Αγιος Νικόλαος, όπου ακριβώς επεσήμανε όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται στις υφιστάμενες επιχειρήσεις. Επειδή τώρα από την πλευρά μας μελετήσαμε τις προτάσεις που αποτελούν σώμα της εγκεκριμένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων , διαπιστώσαμε τα παρακάτω:
1. Εις ότι αφορά τον κόμβο έμπροσθεν της ιδιοκτησίας ΑΛΦΑΛΟΥΜΙΝ ΑΕ , δίδεται μια κάποια λύση με την μετατόπιση του κόμβου πλην όμως δεν δίνει ουσιαστική λύση σε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην περιοχή εδώ και αρκετά χρόνια και η παράμετρος της ύπαρξης της δεν είχε ληφθεί καν υπ όψιν στην προμελέτη.
2. Δημιουργεί service road για την εξυπηρέτηση των πρατηρίων από την πλευρά του υπάρχοντος ξηροπόταμου , με πολύ υψηλό κόστος κατασκευής δεδομένου ότι υπάρχουν σημαντικά τεχνικά έργα , χωρίς η οδός αυτή να έχει αποτυπωθεί σε όλο της το μήκος στην υφιστάμενη προμελέτη. Ουσιαστικά λοιπόν δημιουργούν ένα τεράστιο σύστημα παράπλευρων δρόμων με εξαιρετικά μεγάλο μήκος που στην ουσία θα εξυπηρετούν ελάχιστες επιχειρήσεις. Υπενθυμίζουμε ότι στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει έντονο ανάγλυφο , συνεπώς απαιτούνται αρκετά μεγάλα ορύγματα και επιχώματα ενώ παράλληλα απαιτούνται και τεχνικά έργα υψηλότατου κοστολογίου όπως γεφύρωση του ποταμού κλπ. Εννοείται ότι πρόκειται για έργο με υψηλότατη περιβαλλοντική επιβάρυνση.
3. Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να χαρακτηρίζουμε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και στην συνέχεια να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε μελέτη και να τον κάνουμε πραγματικά ταχεία κυκλοφορίας χωρίς μάλιστα να λαμβάνουμε υπ όψιν την ύπαρξη επιχειρήσεων οι οποίες λειτουργούν αδιάκοπα επι δεκαετίες. Είναι πάγια τακτική οι δρόμοι να χαρακτηρίζονται με βάση την δυνατότητα κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης κατά την λειτουργία τους , όμως όταν τα συμφέροντα προηγούνται τα αποτελέσματα είναι ορατά και όπως γνωρίζουμε ενός κακού μύρια έπονται.
4. Σε παρόμοιες περιπτώσεις στην περιοχή Ηρακλείου , όπου το πρόβλημα είχε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά για δύο λειτουργούσες μονάδες πρατηρίων υγρών καυσίμων , δόθηκε λύση με άμεση κυκλοφοριακή σύνδεση από την εθνική οδό ταχείας κυκλοφορίας η οποία πρόσφατα κατασκευάστηκε.
5. Σύμφωνα με την απόφαση με αρ. πρωτ. ΔΜΕΟ/ε/0/670/19.06.2001 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης έχει χαρακτηρισθεί οδός ταχείας κυκλοφορίας με συνέπεια να μην εξετάζονται αλλά και να μην εγκρίνονται νέες κυκλοφοριακές συνδέσεις απ ευθείας με τον άξονα παρά μόνο μέσω εγκεκριμένων παραπλεύρων οδών σύμφωνα με το άρθρο 21 και 8 του ΒΔ/τος 465/1970 (ΦΕΚ 150Α) όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 118/2006 (ΦΕΚ 119 Α/19.06.2006). Τα υφιστάμενα σήμερα πρατήρια και λοιπές εγκαταστάσεις έχουν λάβει προσωρινή άδεια κυκλοφοριακής σύνδεσης και έχουν υποχρεωθεί να προσαρμοσθούν στις νέες συνθήκες κυκλοφορίας της οδού.
Διαπιστώνεται ότι υπήρχε και υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας των εγκαταστάσεων αυτών και μετά την ολοκλήρωση του έργου και η εξυπηρέτηση τους να γίνει άμεσα από την αρτηρία σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 143/ΦΕΚ69Α/07.03.89 ,άρθρο 11 , παράγραφος 4 αν εξαιρεθούν από την περιβαλλοντική αδειοδότηση και δεν κατασκευασθούν τα τμήματα του παράπλευρου δικτύου που εξυπηρετούν αυτές τις εγκαταστάσεις. Δυστυχώς στην εν λόγω περίπτωση δεν υπήρξε καμία μέριμνα από την πλευρά του Δήμου με αποτέλεσμα στην περίπτωση του κόμβου των Λακωνίων να αναδεικνύεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες η ύπαρξη ρέματος και να προβάλλεται ως εμπόδιο ενώ στην περίπτωση των Service Road να αποκρύπτεται η αλήθεια της ύπαρξης ξηροπόταμου (ρέματος) και να προγραμματίζονται απρόσκοπτα έργα τα οποία δεν πρόκειται να υλοποιηθούν. Επειδή από την αναφορά των παραπάνω κρίνουμε ότι το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό και γίνεται ακόμα σοβαρότερο σε μια εποχή όπου η ανεργία έχει ανέβει σε αρκετά υψηλά επίπεδα και εμείς από την πλευρά μας δεν πρέπει να επιτρέψουμε να κλείνουν επιχειρήσεις και μάλιστα ανθούσες , με αυτόν τον άκομψο και τεχνικά απαράδεκτο τρόπο , όταν υπάρχει ήδη δεδικασμένο για την αντιμετώπιση του προβλήματος και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες. Επειδή για το θέμα αυτό υπάρχουν ξεκάθαρες τοποθετήσεις από το ΤΕΕ/ΤΑΚ , το οποίο με επιστολές του στις 17 Μαρτίου 2011 αλλά και στις 02 Μαΐου 2011 παίρνει ξεκάθαρη θέση και μιλάει για την ανάγκη κοινωνικής αποδοχής της εν λόγω μελέτης , ενώ παράλληλα υποδεικνύει και τα προβλήματα στην υλοποίηση του εν λόγω έργου. Επειδή πιστεύουμε ότι στον Δήμο Αγίου Νικολάου δεν πρέπει να αποδεχόμαστε την μοίρα που άλλοι μας επιφυλάσσουν και πρέπει να καθορίσουμε εμείς οι ίδιοι το αύριο του τόπου μας , οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας ως ισότιμα μέλη της Κρητικής Κοινωνίας και να επιβάλλουμε την ισοτιμία σε όλα τα ζητήματα. Επειδή πραγματικά πιστεύουμε ότι ήρθε η στιγμή ομόφωνα και με μια γροθιά το Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου να επιβάλει τις απόψεις του ιδιαίτερα όταν οι απόψεις αυτές ταυτίζονται με δίκαια αιτήματα συμπολιτών μας αλλά και με πάγιες διεκδικήσεις του Δήμου , παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε τις ενέργειες που προτίθεσθε να κάνετε προκειμένου να δρομολογηθεί η οριστική λύση του σοβαρού αυτού προβλήματος. Σας διαβεβαιώνουμε ότι στις ενέργειες σας αυτές μπορούμε να είμαστε αρωγοί και από κοινού να συντονίσουμε την δράση μας για την άμεση αντιμετώπιση του θέματος δεδομένου ότι ήδη δόθηκε εντολή στον μελετητή να προχωρήσει την οριστική μελέτη εντός των επόμενων μηνών με έγγραφο της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ με αρ, πρωτ. 2977/07.11.2012. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πλέον ότι τα περιθώρια στενεύουν απελπιστικά αν θέλουμε να μην βρεθούμε αντιμέτωποι ενός τεράστιου προβλήματος.
Θέμα: «Ανακατασκευή αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου»
Άγιος Νικόλαος , 14.01.2013
Κύριε Δήμαρχε Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση της αίθουσας στην οποία συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο κρίνεται από απογοητευτική έως απαράδεκτη. Πιστεύουμε ότι ο χώρος αυτός δεν αξίζει στο ανώτατο όργανο Διοίκησης του Δήμου μας , ενώ παράλληλα και η εικόνα για τον επισκέπτη είναι αντιστρόφως ανάλογη με την Πρωτεύουσα του Νομού. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε τα παρακάτω: 1. Να συνταχθεί άμεσα μελέτη ή να επισκεφθούν τον χώρο ντόπιοι εργολάβοι μονώσεων για την χορήγηση προσφορών με σκοπό την θερμομόνωση και υγρομόνωση της οροφής του Rex.
2. Να συλλεγούν προσφορές για την αγορά ενός lap top και ενός προτζέκτορα προβολής.
3. Να συλλεγούν προσφορές από ντόπιους εργολάβους ελαιοχρωματισμών και να βαφεί η αίθουσα μετά το πέρας των εργασιών μονώσεων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οικονομική αδυναμία από την πλευρά του Δήμου Αγίου Νικολάου για την εκτέλεση του έργου αυτού , εμείς – ως ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – δεσμευόμαστε για την εξεύρεση χορηγιών προκειμένου να υλοποιήσουμε το εν λόγω έργο άμεσα.
Θέμα: «Υπηρεσία Δόμησης – Αγίου Νικολάου» Άγιος Νικόλαος ,
16.01.2013
Κύριε Δήμαρχε
Τους τελευταίους μήνες λαμβάνουμε διαρκώς αυξανόμενα παράπονα από τον κλάδο των Μηχανικών για την λειτουργία της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αγίου Νικολάου. Πρόσφατα μάλιστα είχε γίνει σύσκεψη στην Νομαρχιακή Επιτροπή Λασιθίου του ΤΕΕ/ΤΑΚ , όπου και συζητήθηκαν τα προβλήματα που αφορούσαν συμπεριφορές ατόμων , αντιμετώπιση στον τρόπο ερμηνείας και εφαρμογής πολεοδομικών διατάξεων αλλά και στην εν γένει καθυστέρηση προσφερόμενων υπηρεσιών. Αντιλαμβανόμενοι ότι ευρισκόμαστε σε περίοδο έντονης κρίσης , όπου η οικοδομική δραστηριότητα έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει , αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν να ανακύπτουν τέτοιου είδους ζητήματα σε ένα Δήμο με έντονα αναπτυξιακές προοπτικές , η Υπηρεσία Δόμησης του οποίου θα έχει σύντομα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει. Αν και θεωρούμε ότι η τοποθέτηση του Αντιδημάρχου κ. Σγουρού Μιχαήλ - με δεδομένο ότι εξαιρούμε τους Μηχανικούς που ανήκουν στην ομάδα της πλειοψηφίας - ήταν η καταλληλότερη επιλογή κυρίως λόγω της ακεραιότητας του χαρακτήρα του , αλλά και της προσωπικότητας που διαθέτει , εν τούτοις δημιούργησε χώρο ώστε να αναπτυχθούν φαινόμενα αυτού του είδους, λόγω μη θεωρητικής γνώσης του αντικειμένου ενασχόλησης.
Θέματα τα οποία άπτονται ερμηνείας , το να ερμηνεύονται μόνιμα ενάντια στην κοινή λογική και να αποστέλλονται διαρκώς ερωτήματα στο Υπουργείο με πρόφαση την νομιμότητα , δεν βοηθούν όχι μόνο την λειτουργία των Μηχανικών , οι οποίοι λειτουργούν ως μοχλοί ανάπτυξης του Δήμου μας , αλλά και την αναπτυξιακή λογική του Δήμου , την οποία διαρκώς επικαλούμεθα όλοι μας. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την εκχώρηση αρμοδιοτήτων που άπτονται ης Υπηρεσίας Δόμησης σε Μηχανικό από τον συνδυασμό σας δεδομένου ότι σε θέματα τεχνικά θεωρούμε ότι είναι καταλληλότεροι να κατανοήσουν το πρόβλημα και με την εμπειρία τους σε άμεση συνεννόηση με τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Δόμησης αλλά και με την Προϊστάμενη Αρχή να αντιμετωπίσουν και να δώσουν λύσεις μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας όπως ακριβώς γίνεται και σε άλλους Δήμους της Χώρας αλλά και της Περιφέρειας μας.
Από την πλευρά σας πιστεύουμε ότι οι Μηχανικοί είναι σε θέση να προστατεύσουν τα του οίκου τους ενώ παράλληλα θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον οποιονδήποτε αναλάβει την ευθύνη της θέσης αυτής , προκειμένου η Υπηρεσία Δόμησης να αποτελέσει το εφαλτήριο της ανάπτυξης στην περιοχή μας. Θεωρούμε ότι σε περιόδους έντονης κρίσης μας δίδεται μια μοναδική ευκαιρία να οργανώσουμε τις Υπηρεσίες όλου του Δήμου ώστε να είναι φιλικές και συνεργάσιμες προς τον πολίτη και γενικά με όλους όσους τυγχάνει να συνεργασθούν μαζί τους.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου