www.fonien.gr

για περισσότερη ενημέρωση διαβάστε εδώ...
www.fonien.gr - το νέο τοπικό ενημερωτικό portal

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Η συμμετοχή χρειάζεται έμπνευση, επιστολή μου ως διαγραφόμενο μέλος του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν.

Ο τρόπος με τον οποίο έγινε η απομάκρυνση μου από το Δ.Σ του Πολιτιστικού και Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου δεν μου άφησε τα περιθώρια να ευχαριστήσω, σε συνεδρίαση του οργάνου, τους ανθρώπους εκείνους με τους οποίους συνεργάστηκα όλους αυτούς τους μήνες. Έτσι λοιπόν μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας, και το Blog που διαχειρίζομαι, ευχαριστώ τον τέως πρόεδρο κ. Δημοσθένη Μεθυμάκη για την επιμονή του και την υπομονή του στο να γίνουν από κοινού πολιτιστικά πράγματα στην περιοχή με πνεύμα συνεργασίας, προθυμίας και κυρίως εμπιστοσύνης σε ότι συνέβαινε ώστε το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο για όλους. Άλλωστε όταν ένας πρόεδρος εξ αιτίας της απλότητας του και της καλοσύνης του εμπνέει και τους υπόλοιπους τότε η καλή συνεργασία θεωρείται δεδομένη. Ευχαριστώ, το αντιπρόεδρο του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. κ. Γιώργο Ξένο ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο έργο της ανακατασκευής όλων σχεδόν των αθλητικών εγκαταστάσεων της περιοχής με πολύ καλά αποτελέσματα ενώ στάθηκε επάξια στον ρόλο του συντονιστή μετά την παραίτηση του προέδρου, αναλαμβάνοντας και διεκπεραιώνοντας ορθά κομμάτια και του πολιτιστικού μέρους του οργανισμού. Ακόμα ευχαριστώ τον αντιδήμαρχο κ. Μανόλη Αικατερινάκη, υπεύθυνο για τον οργανισμό, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε στο θέμα της συμμετοχής στην διοργάνωση και στην παρουσίαση διαφόρων εκδηλώσεων. Ευχαριστώ τους εργαζόμενους του Οργανισμού για το ήθος τους και την διάθεση τους να συνεισφέρουν με τις υπηρεσίες τους στην σωστότερη διοργάνωση όλων των δράσεων του Οργανισμού. Τέλος ευχαριστώ τα υπόλοιπα μέλη του προηγούμενου Δ.Σ του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. και από το αθλητικό αλλά και από το πολιτιστικό τμήμα με τους οποίους είχα την χαρά να συνεργαστώ πολλές φορές όπως επίσης και τους εκπροσώπους των πολιτιστικών συλλόγων και φορέων που είχα την τιμή να συμβάλω μαζί τους ώστε να γίνουν πράγματα στην περιοχή του Δήμου μας. Στα νέα μέλη του συμβουλίου εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο τους. Για να μην δημιουργηθούν στον οποιοδήποτε οι οποιεσδήποτε απορίες ξεκαθαρίζω τα εξής. Ουδέποτε δήλωσα γραπτώς την παραίτηση μου από το Δ.Σ υπόψην του νέου πρόεδρου, η απόφασή για την μη συμμετοχή μου δεν γνωρίζω, ούτε ποτέ μου γνωστοποιήθηκε από κανένα για ποιο λόγο έγινε. Ουδέποτε κλήθηκα στο γραφείο κανενός ώστε να λάβω μέρος σε συναντήσεις υποομάδων του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. που προαποφάσιζαν την στάση που θα κρατούσε το σώμα σε ανοικτές συνεδριάσεις στις οποίες θα συμμετείχαν και άλλοι εκπρόσωποι συλλόγων. 20 χρόνια ασχολίας μου με τα κοινά και τις δράσεις πολιτισμού στον τόπο μας έχω μάθει να συνεργάζομαι και δημοκρατικά να παίρνω μέρος σε συναντήσεις και συνεδριάσεις συμβουλίων έχοντας επιχειρήματα στις προτάσεις μου και κρίνοντάς πάντα καλοπροαίρετα τις απόψεις που ήταν διαφορετικές. Ο νυν πρόεδρος του Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. λίγες ώρες πριν το Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο και ανακοινώθηκαν τα ονόματα του νέου Δ.Σ του οργάνου, τηλεφωνικά και βιαστικά μου είπε πως δεν με έχει εντάξει στο σώμα και ίσως αυτό γίνει αν με προτείνει σαν μέλος του στο συμβούλιο η ένωση των πολιτιστικών συλλόγων που πρόσφατα έχει δημιουργηθεί. Ουτέ καν σε αυτό το τηλεφώνημα δεν είπε ένα ευχαριστώ για την συμμετοχή μου στο προηγούμενο Δ.Σ γεγονός βέβαια που θα το εκλάμβανα σαν μεγάλη έκπληξη και τιμή από την στιγμή που πουθενά έως τώρα δεν έχει εκφραστεί θετικά για την προσπάθεια του προηγούμενου συμβουλίου και του προέδρου του, που προέρχεται μάλιστα από την δική του Δημοτική ομάδα και παράταξη. Μια χρονιά που ο Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν. περνούσε την πρώτη φάση του Καλλικράτη, χωρίς προϋπολογισμό για τους πρώτους έξι μήνες και χωρίς οργανισμό λειτουργίας καν, ποτέ δεν ακούσαμε σαν μέλη του Δ.Σ από τον ίδιο τον Δήμαρχο ένα «ευχαριστούμε». Προφανώς ο ίδιος θεωρεί ότι όλα γίνονται τόσο εύκολα, όλες οι εκδηλώσεις δεν χρειάζονται κόπο και πολύ προσωπικό χρόνο από τα μέλη που τις διοργανώνουν, λογικό ίσως από την στιγμή που ο ίδιος έρχονταν σε κάποιες από αυτές κάνοντας απλά ένα χαιρετισμό χωρίς να γνωρίζει τι έχει προηγηθεί ώστε μια εκδήλωση να είναι πλήρης. Με όση πικρία και αν έχω, φύση άνθρωπος καλοπροαίρετος και αισιόδοξος, δεν τάσσω τον εαυτό μου απέναντι στην ηγεσία του νέου Δ.Σ, ούτε όμως και δίπλα του. Παραμένω ενεργός και συμμετοχικός, όπως πάντα ήμουν, με την ελπίδα ότι τα καλύτερα που πάντα έρχονται και ευτυχώς θα έρθουν σύντομα, θα έχουν ποιοτικότερα πιο ανθρώπινες και πιο ειλικρινείς αξίες σε ότι αφορά τουλάχιστον την εθελοντική συμμετοχή των πολιτών στα κοινά του τόπου, από τις τάσεις που δείχνουν να έχουν τα νυν κουρασμένα παλικάρια. 

 Με τιμή Θάνος Κορομπύλιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου